404

Ce este Eroarea 404? Definiția și Importanța Eroarei 404 Eroarea 404, cunoscută și sub numele de “Broken Link” (Link Defect), este un cod de răspuns HTTP returnat de server atunci când pagina solicitată de utilizator nu mai există, nu a existat sau a fost eliminată. Această eroare indică faptul că serverul a reușit să comunice…

Accesarea cu Crawlere

Accesarea cu crawlere este procesul prin care motoarele de căutare, precum Google, utilizează boți sau “spiders” pentru a descoperi și indexa paginile web. Acești boți încep de la pagini cunoscute și urmează linkurile de pe aceste pagini pentru a ajunge la altele noi. Scopul accesării cu crawlere este de a construi și actualiza indexul motoarelor…

Adresa URL

URL-ul (Uniform Resource Locator) este adresa web unică a unei pagini pe un website. Acesta constă din mai multe componente, printre care se numără protocolul (http sau https), numele domeniului (de exemplu, www.exemplu.com), și eventualele foldere sau subfoldere și parametri care indică resursele specifice din cadrul site-ului. URL-urile sunt esențiale pentru navigarea pe internet, permițând…

Afiliere

Afilierea este un model de marketing prin care un site promovează produsele sau serviciile unei alte companii. În schimb, site-ul afiliat primește un comision pentru fiecare vânzare sau acțiune (cum ar fi un lead sau click) generată prin intermediul promovării sale. Aceasta implică utilizarea de linkuri de afiliat, care sunt monitorizate pentru a urmări vânzările…

Algoritm Google

Un algoritm poate fi definit ca o procedură automată care poate prezenta un rezultat cu o rapiditate eficientă. Algoritmul Google „gândește” în mai puțin de o secundă care sunt rezultatele relevante pentru o căutare și cum trebuie acestea plasate în SERP pentru a se plia cât mai bine intenției de căutare a utilizatorului. Algoritmii Google…

Alt text (text alternativ), Alt tag sau Alt attribute

Alt text-ul este un cod HTML care oferă motorului de căutare și screen reader-urilor informații despre o imagine sau un video pentru ca utilizatorii cu deficiențe de vedere sau alte deficiențe să poată înțelege ce se află pe site. Este un element esențial al accesibilității web (web accessibility). Alt text-ul ajută și la SEO, deoarece…

AMP

AMP (Accelerated Mobile Pages) AMP, acronim de la Accelerated Mobile Pages, este un proiect open source dezvoltat de Google. Scopul principal al AMP este de a afișa conținutul unei pagini web aproape instantaneu pe dispozitivele mobile, asigurând o experiență de navigare rapidă și fluidă pentru utilizatori. AMP funcționează prin restricționarea utilizării unor elemente HTML, CSS…

Analiza SEO

Analiza SEO stă la baza oricărei campanii de optimizare SEO de succes. Aceasta presupune evaluarea tehnicilor și strategiilor SEO necesare pentru a obține rezultatele dorite în motoarele de căutare. Pași în Analiza SEO: Beneficii: Analiza SEO este esențială pentru identificarea punctelor forte și a celor slabe ale unui site, ajutând la formularea unei strategii eficiente…

Anchor Text (ancora)

Anchor text-ul este reprezentat de un cuvânt sau un grup de cuvinte care conține un hyperlink ce face trimitere către o altă pagină web, fie de pe același site, fie de pe un alt site. Acesta oferă atât utilizatorilor, cât și motoarelor de căutare informații despre conținutul destinației linkului. Importanța Anchor Text-ului Practici Recomandate pentru…

Ancoră Exact-Match

Ancora exact-match reprezintă un cuvânt cheie sau un grup de cuvinte cheie utilizate ca hyperlink care face trimitere către o pagină web al cărei conținut sau titlu corespunde exact acelor termeni. Importanța Ancorei Exact-Match Practici Recomandate pentru Utilizarea Ancorelor Exact-Match Exemple de Utilizare Anchor text-ul exact-match este un instrument puternic în SEO, dar trebuie utilizat…